اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

ارائه پکیج های ویژه و تجربیات انحصاری برای ساکنین و توریست ها

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، به گفته مؤسسه دبی برای جشنواره‌ها و خرده‌فروشی، “سورپرایزهای تابستان دبی 2024” فرصت‌های زیادی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان خانواده‌ای، زوجی و مسافران انفرادی در فصل تابستان فراهم می‌کند.

صدها هتل و مقصد گردشگری در شهر پیشنهادهای جذاب و بسته‌های فصلی را از تعطیلات ساحلی و بیابانی تا تجربیات اقامت در شهر ارائه کرده‌اند.

طبق اطلاعات این مؤسسه، صدها هتل و جاذبه گردشگری در دبی تخفیف‌هایی را برای شهروندان امارات و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ارائه می‌دهند تا همه بتوانند با بهترین قیمت‌ها از تعطیلات تابستانی و خدمات پذیرایی لوکس دبی لذت ببرند. بهترین ریزورت‌ها و هتل‌های 5 ستاره نیز تخفیف‌هایی بر روی نرخ اتاق‌ها، رستوران‌ها و خدمات اسپا ارائه می‌کنند. هتل‌ها و مقاصد تفریحی نیز پیشنهادهای ویژه تابستان برای پذیرش رایگان کودکان دارند.

همچنین بسته انحصاری “سورپرایزهای تابستان دبی” از “اینترتینر” بیش از 7000 پیشنهاد “یکی بخرید، یکی رایگان” در رستوران‌ها، پارک‌های آبی، جاذبه‌های گردشگری، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و مراکز ورزشی در سراسر دبی ارائه می‌دهد. این بسته فقط 195 درهم هزینه دارد و شامل مجموعه‌ای از پیشنهادهای انحصاری است که در طول هفته قابل استفاده است.

گذراندن تابستان در دبی با خانواده بهتر از هر زمان دیگری است، زیرا هتل‌ها، ریزورت‌ها و مقاصد گردشگری پیشنهادها و تجربیات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها در “سورپرایزهای تابستان دبی 2024” ارائه می‌دهند. این شامل پذیرش رایگان کودکان در هتل‌ها و ارائه برنامه‌های سرگرمی رایگان برای آن‌ها است. همچنین زوج‌ها می‌توانند از پیشنهادهای اقامت هتلی با بهترین قیمت‌ها، از جمله ریزورت‌های ساحلی یا هتل‌های داخل شهر، بهره‌مند شوند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا